Skijališta Srbije o novoj ski sezoni

BS
BS 3 decembra, 2014 14:11

Skijališta Srbije o novoj ski sezoni

Direktor Skijališta Srbije Dejan Ljevnaić kazao je na koferenciji za novinare povodom promocije nove zimske sezone, da ove godine skijaše u Srbiji očekuje puno novina, poput najmodernije šestosedne žičare na lokacijama Krčmar i Gvozdac na Kopaoniku.

Na stazi Gvozdac produžena je staza za 400 metara, a produžen je i ski lift „Malo jezero“, kako bi skijaši lakše došli do staze Sunčana dolina, kazao je Ljevnaić u Turističkoj organzizaciji Srbije (TOS).

On je dodao da će na lokaciji Jaram na Kopaoniku, biti postavljena pokretna traka, kako bi se ski centar povezao sa stazama na Gobelji.

U toku ovogodissnje zimske sezone biće organizovane i promotivni vikendi, naveo je Ljevnaić, kada će skijaši moći da kupe trodnevni i četvorodnevni ski pas sa popustima.  Za otvaranje skijaške sezone „Ski opening“ 4. decembra na Kopaoniku, prema rečima Ljevnaića, svi smeštajni kapaciteti su rasprodati i očekuje se oko 20.000 gostiju.

On je istakao da su planine u Srbiji „i dalje ubedljivo najjeftinije u regionu“, precizirajući da šestodnevni ski pas na Kopaniku, za kojim vlada najveće interesovanje, košta manje od 100 evra, dok isti ski pas u regionu, u Bugarskoj u Banskom, koji ima približno kilometara staze kao Kopaonik, košta 160 evra.

Potpredsednik poslovnog Udruženja hotelsko – ugostiteljske privrede (HORES) Aleksandar Vasilijević kazao je da su najznačajniji ski centri u Srbiji opremljeni sistemima za večtačko osnežavanje, što je dobar primer saradnje javnog i privatnog sektora.

„Srpske planine postaju sve popularnije turističke destinacije, a u planinskim hotelima sve je više gostju iz zemalja u regionu, koji mogu da stanu rame uz rame sa evropskim ski rezortima“, istakao je Vasilijević.

Direktorka TOS Gordana Plamenac kazala je da su uz pomoć javno-privatnog partnerstva napravljeni značajni pomaci u promociji Srbije kao povoljne turističke destinacije, precizirajući da je u te svrhe za period od 13. novembra do 4. januara, TOS uložio 2,5 miliona dinara, a isto toliko i HORES.

Kako je precizirala, postavljeno je 128 bilborda u Srbiji, Rumuniji, Bugarskoj, Republici Srpskoj, Hrvatskoj i Crnoj Gori.  U devet gradova Srbije u autobusima se puštaju zimski spotovi TOS-a, kao i video spotovi i dzinglovi na TV i radio stanicama, koji pozivaju turiste u planine, kazala je Plamenac.

BS
BS 3 decembra, 2014 14:11
Ostavite komentar

2 Komentara

  1. naivni 9 decembra, 14:48

    Bilbordi su postavljeni u Bosni I Hercegovini, jer je ona država, a RS je bosanskohercegovački entitet.

    Odgovori na komentar
Vidi komentare

Ostavite komentar

Ostavite odgovor

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

Ski pass

Komentari

  • Vukica

    Vukica

    Da li apartman ima terasu?

    Vidi članak
  • Al

    Al

    A zasto vam ne rade video linkovi? Mislim kako da moji prijatelji stranci uvide lepote ove planine ako hoce da…

    Vidi članak
  • bojan

    bojan

    Izdao bi apartman od 28 m2( maksimum 4 osobe) u vikend naselju za celu sezonu( 4 meseca), cena 2200 +…

    Vidi članak
  • Branka Oluic

    Branka Oluic

    Odlican instruktor i pedagog sa velikim iskustvom u radu sa decom. Porodican covek kojem mozete da poverite dete i da…

    Vidi članak
  • Nemanja

    Nemanja

    Ja ne znam kako opisati ovo. Ako želite da vam opremu prodaju pijani ljudi koji se osećaju na alkohol od…

    Vidi članak

Utisci

utisci