20 miliona evra u novo izdanje hotela Grand na Kopaoniku

BS
By BS 14 aprila, 2021 17:44

MK Group najavljuje novi investicioni ciklus i postavljanje viših standarda luksuzne hotelske usluge

Hotel Grand na Kopaoniku, jedan od naših najpoznatijih i najprestižnijih hotela, biće predstavljen u potpuno novom izdanju krajem ove godine, zahvaljujući kapitalnom ulaganju od 20 miliona evra, koje je njegova matična kompanija MK Group namenila za unapređenje hotelske usluge i sadržaja za goste.

Ovom investicijom hotel Grand, koji je začetnik modernog turizma na Kopaoniku, osiguraće svoju lidersku poziciju u godini kada obeležava 40 godina postojanja. Novi investicioni ciklus obeležiće tako značajan jubilej na najbolji način. Radovi su počeli 12. aprila, a njihov završetak očekuje se do početka zimske sezone u decembru ove godine.

Investicija će obuhvatiti rekonstrukciju svih javnih prostora i sadržaja za goste, pri čemu je glavni akcenat na spa segmentu, za čiju izgradnju je angažovana eminentna kompanija koja stoji iza najboljih alpskih spa centara. Otvaranje prvog fine dining restorana na Kopaoniku ove zime, samo je uvertira u ono što gosti mogu da očekuju u potpuno novim restoranima i barovima sa vrhunskom gastronomskom ponudom. U planu je i izgradnja moderne podzemne garaže, koja će na najefikasniji način rešiti pitanje parkinga. Gostima će na raspolaganju biti i garažna mesta za električna vozila, što je jedan od doprinosa očuvanju životne sredine kojim će se kompanija u narednom periodu intenzivno baviti. Posebnim luksuzom odisaće novi “Residences” deo koji će obuhvatati privatni spa centar, garažu, recepciju i sve druge sadržaje potrebne za apsolutni komfor i vip tretman gostiju.

– Već 40 godina hotel Grand diktira trendove i uvodi novine u segmentu vrhunske hotelske usluge. Naši gosti umeju da prepoznaju i cene kvalitet, zbog čega sa velikim ambicijama pripremamo nove sadržaje koji će umnogome napraviti očiglednu diferencijaciju kada je reč o standardima luksuzne hotelske usluge. Ujedno, to je glavni preduslov za privlačenje novih turista i širenje ka inostranim tržištima. Razvijamo ponudu u pravcu maksimalnog komoditeta, ekskluzivnih servisa i personalizovanog pristupa svakom gostu. Osim u unapređenje svih ovih segmenata, posebnu pažnju ćemo posvetiti razvoju zaposlenih i njihovoj obuci, kako bi u njima imali najbolje ambasadore našeg brenda – istakao je Radoš Đorđević, direktor MK Resorta i hotela Grand.

MK Group je od 2009. godine i preuzimanja najvećeg hotelskog kompleksa do sada investirala više od 50 miliona evra u svoje objekte i doprinela razvoju Kopaonika kao najznačajnije planinske turističke destinacije u Srbiji i regionu.

Izvor: MK Group

BS
By BS 14 aprila, 2021 17:44
Write a comment

No Comments

No Comments Yet!

Let me tell You a sad story ! There are no comments yet, but You can be first one to comment this article.

Write a comment
View comments

Write a comment

Leave a Reply

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

Ski pass

Komentari

  • Sima

    Sima

    U cudu sam koliko su ovo stvari o kojima vecina nas i na ramislja. Ne pomisli. Ovo je neciji zivot.

    View Article
  • dejan

    dejan

    dali neko ide za kopaonik, treba 1mesto, kesh ! 061 109 33 76 dejan

    View Article
  • Milica

    Milica

    Da li imate slobodan apartman za 4 osobe od 5.02.do 10.02.2021 i cena

    View Article
  • Magdalena

    Magdalena

    Bila sam pre 20godina, sa srednjom školom. Uspomene su divne, tada sam naučila da skijam.Sada je renoviran. Rado se setim…

    View Article
  • Gordana

    Gordana

    Iskreno, nista bez aktivnog vesa i dovoljno unosenja tecnosti. Jako se brzo dehidrira jer telo radi na tome da odrzi…

    View Article

Utisci

utisci